Skriv din beskrivning här!

Afrika!

Kan tyvärr inte beskriva resan med ord. Det var det jobbigaste och mest lärorika jag gjort var även roligt då och då också ju. Det värsta va nog ändå när jag blev sådär sjuk och trodde jag skulle dö, har aldrig varit så sjuk i hela mitt liv men det var väll en upplevelse de o. Men det bästa måste nog varit safarin ändå :). Sjukt bra grupp vi var tycker jag! Vi hade ju jättekul med varann. För er som inte vet så har vår skola utbyte med Tanzania så vi var 10 elever som fick åka dit i tre veckor! Sen så kommer dom till sverige i agusti skulle jag tro. Lägger bara ut några bilder de flesta är redigerade av från ellie, kram påer /Christine 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback