Skriv din beskrivning här!

Röjsåg!

Hej käraste, sitter nu på rummet ska ut med hunden en snabbis, men bort från de, nu ska jag skriva om vad vi fått gjort. Vi fick testa på lite röjsåg, bara att jag blev lite mobbad av läraren eftersom jag är rätt liten.. Men de va väll lite roligt ändå. Börja väll med att vi skulle testa på en väst där vi skulle hänga sågen på, och va för smal för västen klaga han på de men gick bra ändå, sedan kom de ju till hjälmen och självklart så klaga han på mitt lilla huvud, sedan kom de till att vi skulle stå på sågen och sätta igång den men sågen flög med upp börja han klaga på att jag är för lätt, men va ändå lite små roligt att få testa på. Nästa gång ska vi ut i skogen och kö lite hihi, 

Men nu ska jag ut i det fina vädret med enzo, kramar Louise 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback